• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Samlingslån med 16.5% UC?

Lollo123

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
3 Juni 2020
Meddelanden
496
Mottagna reaktioner
179
Poäng
367
Hej!
Är det möjligt med ett samlingslån med en UC på 16.5%?

Synliga blanco: 800.000
Årsinkomst: 300.000
Antal ff: 20

Någon som fått samlingslån med liknande förutsättningar?

Bank Norwegian gav avslag vid direkt ansökan hos dem. :/
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
Hej!
Är det möjligt med ett samlingslån med en UC på 16.5%?

Synliga blanco: 800.000
Årsinkomst: 300.000
Antal ff: 20

Någon som fått samlingslån med liknande förutsättningar?

Bank Norwegian gav avslag vid direkt ansökan hos dem. :/
Hej, jag tror chansen är obefintlig. Jag hade väntat ut alla ff även om det tar 1 år i värsta fall. Skulle du få något som helst erbjudande på tex ett mindre belopp än det du sökt så blir det till ockerränta. Jag sökte själv i juli 2020 med kreditbetyg 1,0 och fick ingenting. Efter det ångrar man bara att man sökte och fick ännu en förfrågan, helt till ingen nytta. Flexlimit lånar ut upp till 20 k just nu, utan UC, Bisnode eller Creditsafe (de använder Safenode), det kan vara ett alternativ, dock inget ”samlingslån” precis
 

Lollo123

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
3 Juni 2020
Meddelanden
496
Mottagna reaktioner
179
Poäng
367
Hej, jag tror chansen är obefintlig. Jag hade väntat ut alla ff även om det tar 1 år i värsta fall. Skulle du få något som helst erbjudande på tex ett mindre belopp än det du sökt så blir det till ockerränta. Jag sökte själv i juli 2020 med kreditbetyg 1,0 och fick ingenting. Efter det ångrar man bara att man sökte och fick ännu en förfrågan, helt till ingen nytta. Flexlimit lånar ut upp till 20 k just nu, utan UC, Bisnode eller Creditsafe (de använder Safenode), det kan vara ett alternativ, dock inget ”samlingslån” precis

Ah ja. Vi testade Flexlimit samt Meddelsndelån men fick avslag? Av ingen anledning alls.
Frågade varför men de kunde ej säga varför. De tog Instantor och allt och inget konstigt där men fick avslag.
 

DN1981

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
20 December 2018
Meddelanden
981
Mottagna reaktioner
398
Poäng
497
Tror det är för många förfrågningar och möjligtvis för hög belåning i förhållande till inkomst, men mest för många ff som ställer till det.
 

Lollo123

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
3 Juni 2020
Meddelanden
496
Mottagna reaktioner
179
Poäng
367
Attans.
Vi får nog vänta ut som då.
Inte värt en till ff och sen få avslag igen liksom.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp